Thursday 21 February 2013

Boekenkast een punt van discussie


Boekenkast een punt van discussie


Ik ben een echte boekenworm. Ik lees vaak een boek en een abonnement op de bibliotheek alleen was voor mij voldoende. Na het lezen van een goed boek wil ik dit boek graag aanschaffen en zo groeit mijn boekenstapel steeds verder. Nu ik vorig jaar ben gaan samenwonen hadden mijn vriend en ik slechts een verschil van mening. Ik wilde graag een boekenkast en hij vond dit onzin. Hij leest bijna nooit en ook thuis bij zijn ouders stond geen boekenkast. Inmiddels heb ik hem zo ver en mag ik een nieuwe boekenkast van hem kopen want mijn oude boekenkast uit mijn studententijd is toch echt te klein geworden. ik wil graag een hele mooie en unieke kast voor mijn boeken en daarom wil ik niet eens gaan kijken bij het grote en bekende woonwarenhuis. Ik kan wel een kijkje nemen bij de woonwinkels op de woonboulevard maar op het internet trof ik al snel een website met een zeer ruim aanbod van verschillende kasten en zo ook een ruim aanbod van boekenkasten. Hier vond ik al snel de boekenkast zoals ik die in gedachten steeds voor me zag. Deze boekenkast wilde ik wel graag bestellen maar ik besloot eerst onderzoek te doen naar de website. Deze blijkt te beschikken over een veilig betaalsysteem dus dat maakt dat ik wel over durft te gaan tot het bestellen van deze kast. De prijs van de kasten op deze website liggen tot wel 40 procent onder de gemiddelde winkelprijs dus ik betaal zeker niks te veel op deze website en na bestelling wordt deze binnen 14 dagen thuisbezorgd en dat dan helemaal gratis. Nu ga ik deze boekenkast dadelijk bestellen en ik ben erg benieuwd naar hoe deze er in het echt uit ziet wanneer hij hier in de woonkamer komt te staan. Inmiddels heb ik er weer een aantal boeken bij dus hij is ook wel echt nodig.

No comments:

Post a Comment